Blogger Layouts

Despre blog

Prietene, in cazul in care nu stii ce este de capul acestui blog, da-mi voie sa te lamuresc. Pe acest blog vei gasi articole in care sunt analizate mituri biblice si in care sunt dezvaluite aberatiile si toate lucrurile ascunse in spatele "mastii" bibliei(mentionez ca absolut toate lucrurile surprinzatoare referitoare la biblie sunt demonstrate de citate chiar din aceasta carte). De asemenea, aici vei gasi si articole care comfirma ca defapt crestinismul este o inventie menita sa manipuleze omenirea, iar papa, preotii si alti oameni de teapa lor nu sunt decat niste lupi in pielea oilor, oricat de sfinti or incerca ei sa para. Oricum, iti urez lectura placuta si sper ca acest blog sa iti raspunda macar la cateva intrebari sau te-ai putea ajuta de acest blog pentru a le demonstra celor din jurul tau ca aparentele inseala in absolut toate cazurile...chiar si cel al crestinismului.

Iisus pacatos:Partea a II-a: Invidia

Ei bine da, Iisus chiar a fost invidios de cateva ori, chiar daca una dintre cele 10 porunci( nu imi mai amintesc a cata este si defapt nici nu imi pasa) spunea sa nu ravnim la bunurile altora. Si totusi, e posibil ca unii sa se intrebe cum ar putea o fiinta superioara ca Iisus( nu eu cred asta, ci absolut toti crestinii) sa fie invidios pe "niste fiinte inferioare lui". Ei bine, cititi in continuare si veti afla. Iisus practic "cersea" atentia celor din jurul sau si era invidios pe cei carora li se acorda atentie chiar si pe membrii familiilor. Astfel, Iisus le-a cerut apostolilor sa isi lase familiile in urma.
(Luca 9:59-62)59Altuia i -a zis: ,,Vino după Mine!`` ,,Doamne``, I -a răspuns el, ,,lasă-mă să mă duc întîi să îngrop pe tatăl meu.``
    60Dar Isus i -a zis: ,,Lasă morţii să-şi îngroape morţii, şi tu du-te de vesteşte Împărăţia lui Dumnezeu.``
    61Un altul a zis: ,,Doamne, Te voi urma, dar lasă-mă întîi să mă duc să-mi iau rămas bun dela ai mei.``
    62Isus i -a răspuns: ,,Oricine pune mîna pe plug, şi se uită înapoi, nu este destoinic pentru Împărăţia lui Dumnezeu.``
Da, pe langa faptul ce este invidios, el mai si destrama familiile...din nou, asa cum a facut si cu Cain si Abel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu