Blogger Layouts

Despre blog

Prietene, in cazul in care nu stii ce este de capul acestui blog, da-mi voie sa te lamuresc. Pe acest blog vei gasi articole in care sunt analizate mituri biblice si in care sunt dezvaluite aberatiile si toate lucrurile ascunse in spatele "mastii" bibliei(mentionez ca absolut toate lucrurile surprinzatoare referitoare la biblie sunt demonstrate de citate chiar din aceasta carte). De asemenea, aici vei gasi si articole care comfirma ca defapt crestinismul este o inventie menita sa manipuleze omenirea, iar papa, preotii si alti oameni de teapa lor nu sunt decat niste lupi in pielea oilor, oricat de sfinti or incerca ei sa para. Oricum, iti urez lectura placuta si sper ca acest blog sa iti raspunda macar la cateva intrebari sau te-ai putea ajuta de acest blog pentru a le demonstra celor din jurul tau ca aparentele inseala in absolut toate cazurile...chiar si cel al crestinismului.

10 contradicţii din Biblie: Partea a IIIa- Le-a zis Iisus totul apostolilor lui?

Unii din voi poate că îl aveţi pe Iisus ca model. Unii poate că văd în el perfecţiunea întruchipată şi omul fără de păcat care nu minte niciodată, şi totuşi pe lângă toate acele fapte pe care le-am menţionat în postările anterioare (vezi toate postările de la capitolul "Iisus păcătos") Iisus ori nu era hotărât, ori minţea, şi dacă minţea, avea memoria foarte scurtă pentru că s-a cam dat de gol. Adică da, poate că asta sună foarte frumos:  (Ioan 15:15) 15 Nu vă mai numesc robi, pentrucă robul nu ştie ce face stăpînul său; ci v'am numit prieteni, pentrucă v'am făcut cunoscut tot ce am auzit dela Tatăl Meu.

Cum spuneam, Iisus ori a minţit, ori o fi uitat că mai are ceva de spus, ori o mai fi apărut ceva între timp pentru că...


(Ioan 16:12)12 Mai am să vă spun multe lucruri, dar acum nu le puteţi purta.



Un comentariu: